Wie zijn wij?

Wie zijn wij?
Wij zijn klas Vicky-Danny!

De letterdief



De letterdief. Door Amy


Op een dinsdagmiddag was ik een tekst aan het schrijven. Ik was net een aa, een oo, een ee en een uu aan het schrijven en er verdween een aa dan een oo en dan de uu. Alleen de ee bleef over. Ik vond het raar, heel raar maar opeens zag ik de letterdief!!!! Het was een klein mannetje zo groot als mijn middenvinger .Hij zei: lange klanken hebben pech ik haal gewoon een letter weg. Ik was geschrokken, ik haalde Janneke en Janneke nam Clara mee. Clara vroeg wat is er? Er zit een letterdief op mijn blad Clara! Je moet blij zijn want als er een keer een letterdief op je blad zit dan ben je er een vriend mee en dan schrijf je altijd juist en als je ook de dubbelzetter leert kennen dan schrijf je ook de dubbelzetter juist en Clara en Janneke hadden gelijk want de volgende dag leerde ik de dubbelzetter kennen en we waren dikke vrienden en ik schreef nooit meer fout!!!


Geen opmerkingen: